22.1.2008

Uutisankkoja ja muuta kummaa ruoasta


EU haluaa kuulla kansalaisten mielipiteen eläinkokeista (TS 25.7.). Alustavien tulosten mukaan useimmat kansalaiset suhtautuvat eläinkokkeihin epäillen.

Ruotsalaisyritykset ovat sekaantuneet ruokaa öljystä -sotkuun (HS 26.7.). Suomessa kuitenkin Amica ja Sodexho vakuuttavat olevansa syyttömiä ja vastuussa ainoastaan lounastuntien ruokaa öljyssä -sotkusta.

Sipsipussissa: "Voit olla voittaja! Ei ostopakkoa. Ohjeet pussin sisällä."

Maapähkinöissä: "Varoitus: tuote sisältää pähkinää."

Aina, kun katson televisiosta köyhiä ja nälkäänäkeviä lapsia minua alkaa itkettää, tarkoitan, että minustakin olisi ihanaa olla niin laiha, mutta ilman kärpäsiä ja kuolemaa ja semmoista. (Mariah Carey)

Bon Appétit. Herkkuja mädistä ja makeista sitrushedelmistä (tv-ohjelmatiedot)

Edulliset kuivalihatarjoukset jatkuvat! Paloittelemme ruokamestarin ja lihamestarin tunnetulla ammattitaidolla. (lehti-ilmoitus)

Mansi- ja mustikoita (kaupassa)

Olipas hyviä lihapullia (Uuno Turhapuro)

------------------

- Hyeena: Hei kuka toi sika on?
- Bumba: puhutsä mulle
- Timon: voi ei sano siaks
- Bumba: puhutsä mulle
- Timon: nyt sille riitti
- Bumba: puhutsä mulle
- Timon: nyt se repii teidät
- Bumba: Mä Oon Nääs HERRA SIKA!!!!!!



7 kommenttia:

  1. Toi mansi- ja mustikoita oli paras!

    VastaaPoista
  2. Timon ja Bumba! <3

    Ja edelliseen postaukseen viitaten; tottaKAI kuiskasin. Kahdesti.

    VastaaPoista
  3. Nyt minä tiedän minne kaikki juuston reiät menevät, polkkaporsin päähän. Vai onko tämä joku "syö vähemmän sikaa, pysyt viisaampana" -mainos? ;-D Ei ku, HIENOA HÖPINÄÄ!

    VastaaPoista
  4. Mun- ja äidinkin mielestä mansi- ja mustikoita on paras. Tinon ja Bumba on silti tietty ihan omassa kastissaan. Susta kyllä uskonkin YliM, että oot kuiskinu. Ei olis varmaan tarvinnut edes kehottaa.

    Polkkaporsi, höhöhööööö. Tiesiks muuten, että Porsi on ruotsalainen kyläpahanen jossain öö tota... Ruotsissa?

    VastaaPoista
  5. Sanastoa satujatar - muumaailma -kirjasta; porsi on lyhennys sanasta porsimo (joka on nuori sikapossu, ei pullea). Ei saa sotkea orsiin. Nimimerkillä nahkurin orsilla tavataan.

    VastaaPoista
  6. No ohhoh, yllättävää tietoutta. Taas opin uutta.

    VastaaPoista