4.1.2021

Nyhtökaura® Tomaatti -tuotteista lahjoitetaan 20 senttiä pakkaukselta UNICEFille lasten hyväksi

Gold&Greenin ja UNICEFin yhteistyö jatkuu – valitsemalla Nyhtökaura® Tomaatin olet mukana tukemassa UNICEFin työtä lasten hyväksi. Gold&Green Foods kutsuu kaikki auttamaan kanssaan. Jo pari kuukautta käynnissä ollut kampanja jatkuu vielä alkuvuoden 2021. Myydyistä Nyhtökaura® Tomaatti -tuotteista lahjoitetaan 20 senttiä pakkaukselta UNICEFille lasten hyväksi. Keräyksessä mukana olevat pakkaukset tunnistaa G&G for UNICEF -logosta.

Mikään ei muutu, paitsi maailma


Vuosi sitten Gold&Green Foods Oy tiedotti solmineensa kumppanuussopimuksen Suomen UNICEFin kanssa 2020–2022. Yhteistyö tukee UNICEFin työtä heikoimmassa asemassa olevien lasten hyväksi ja lisää tietoutta ravitsemuksen merkityksestä lapsen ja nuoren kehitykseen sekä kertoa ruokaa koskevien valintojemme vaikutuksista ympäristöön.

UNICEF tekee työtä kaikkialla maailmassa taatakseen lapsen oikeudet terveyteen, turvaan, koulutukseen ja tasa-arvoon - myös kriisien keskellä. Alkuvuonna 2020 toteutetussa Nyhtökaura® Nude -yhteistyökampanjassa kerätyt varat ohjattiin UNICEFin lastenrahastoon, josta UNICEF käyttää varat lasten auttamiseen yli 150 maassa. Lastenrahasto on olennainen UNICEFin työn mahdollistaja, sekä tärkeä myös kriiseihin valmistautumisen ja niihin vastaamisen kannalta 

Tälläkin hetkellä UNICEF työskentelee muun muassa yhdessä Maailman terveysjärjestö WHO:n ja valtioiden viranomaisten kanssa koronapandemian hillitsemiseksi ja lasten suojelemiseksi kaikkialla maailmassa. Lastenrahaston varat mahdollistavat myös innovatiivisten ratkaisujen kehittämisen ja kokeilemisen.

Ruoka on yksittäisen kuluttajan voimakkaimpia keinoja vaikuttaa ympäristöönsä


- Koko yrityksemme olemassaolon syy on paremman tulevaisuuden rakentaminen, ja kutsumme jokaisen suomalaisen muuttamaan maailmaan kanssamme ateria kerrallaan. Ruoka on yksittäisen kuluttajan voimakkaimpia keinoja vaikuttaa ympäristöönsä, ja siksi haluamme olla mukana tarjoamassa herkullisia vaihtoehtoja valintoja helpottamaan. Yhteistyö UNICEFin kanssa on yksi yrityksemme tavoista vaikuttaa siihen, millaisen maailman jätämme lapsillemme, kertoo Gold&Green Foodsin perustaja ja innovaatiojohtaja Maija Itkonen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti